fredag, januari 05, 2007

Fredagkväll

Helg igen nu då. Sitter här ensam på Chrilles rum, han är på jobbet men slutar väl snart.
Kollat på en bra film "Hipp Hipp Hora" ikväll, man känner igen sig ganska mycket om hur det var på högstadiet och så. Annars har jag väl inte gjort så mycket, spelat spel mest, ätit tacos så jag är proppmätt.

Sitter nu och lyssnar på musik och tänker lite. Känns som jag står still och trampar på samma ställe i livet, jag vill vidare, jag vill framåt, jag vill..jag vet inte vad jag vill ibland, men just nu känns allt tråkigt faktiskt vilket resulterar i att jag blir deppig och irriterad och det går ut över andra männsikor (chrille mest) vilket inte är meningen. Jag vill börja leva mitt liv, vill börja leva mitt liv tillsammans med Chrille, känns just nu som vårt förhållande står still, och jag vill så mycket mer, men man ska ju inte stressa fram och ha för bråttom i ett förhållande, men just nu känner jag för att ha bråttom, faktiskt.

Livet är verkligen ingen dans på rosor.

godnatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner igen mej jättemycket i det du skriver gumman.... Känns själv som om jag och karln stått på samma jävla ställe och trampat i över 2 år. Inget nytt händer, inga framsteg.... suck! //CiiLiiA

Anonym sa...

Istället för att stå och trampa så får du ta tag i det. Man kan inte förlita sig på att det är andra som ska ta hand om allt. Förlita dig på dig själv istället och säg till hur du vill ha det. Chrille är ingen tankeläsare, vet du. Kommunikation är A och O i en relation. :]