måndag, januari 22, 2007

Party mood.

Är så sjukt jäkla partysugen! Sittar och lyssnar på massa bra musik :)

Det här är en sång om ingenting
Så alla Bratz kan gå omkring
Vi är på klubben å dricker skumpa
Alla brudar vill ta på min rumpa

Det här är en sång om ingenting
Så alla Bratz kan gå omkring
Å i baren shottar vi Jäger
För att visa vem som äger

Det här är en sång om ingenting
Så alla Bratz kan gå omkring
Vi är på klubben å dricker skumpa
Alla brudar vill ta på min rumpa

Haha galet bra låt! :) På fredag blir det Rolling (förhoppningsvis) och fira Camilla som fyller 19! Tjoho! :)
Var på fest i fredags också, hos Ebb, så jäkla kul var det, verkligen. Haha. Bäst människor att festa med. <3>

Har fått massa tider idag på jobbet, vilket är jättebra. Det är en som är sjukskriven tom 18 feb och jag ska gå på hennes rad tills dess.
Pengar till moi!

Har precis plockat undan lite här hemma, diskat och haft mig.
Behövar bara dammsugas, får se om jag gör det imorgon innan jobbet, börjar inte förrän 14.

Nu ska jag poppa vidare.

Inga kommentarer: