tisdag, januari 23, 2007

Tisdag.

Äsch, kom inte på någon bättre rubrik.
Nyss vaknat, så himla skönt med sovmorgon, men har drömt massa dumheter igen, hatar det verkligen. Kom på Chrille att va otrogen, så jävla arg jag blev, kastade massa saker på honom, men han bara skrattade, tills slut så stack jag en kniv i honom och gick därifrån, sen vakna jag. Såna här drömmar kan förstöra en hel dag för mig *suck*

Ska äta frukost strax, göra mig klar, min buss går kl 13. Jobba jobba jobba.
Ska vara på en avd. där jag inte har varit på jättelänge, typ april förra året, hihi, så det ska bli skoj faktiskt. :)

Heippa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa! Jag är helt kär i nallen :D ..

Grr.. vilken dröm! Såna brukar jag med ha.. Fan vad sur jag blir på Daniel när jag vaknat..

I natt hade jag också nån skummo dröm.. Jag håller ju på att tömma min lägenhet i Landskrona och jag drömde att vi var där och jag hade ägg i kylen.. När vi kollade var två ägg öppna.. i den ena låg en död stackars kyckling.. på ett annat ställe låg en annan kyckling.. som fortfarande levde!! Den var helt frusen och uttorkad och dunen kändes som.. svinto! Men jag vattna den.. höll jag på att säga.. men jag gav den vatten och bröd.. sen levde den bra igen.. Läskigt.. Förlåt för att jag skriver så mkt..

Elin sa...

Maggi: Jag förstår det, det var verkligen helt übergullig.

Haha, du hade ju värsta mysko drömmen du. :) Fast det är lite kul med såna drömmar ibland, undrar vad som rör sig i huvudet egentligen? *fniss*

Gööör inget att du skriver så mkt. :)
Skriv på du, bara roligt. hihi

Anonym sa...

hehe sätter man de mitt i snön så har de inte så mycket till val :P Belinda var väl lite feg först, men sen tyckte hon nog mest det var lite spännande :)