torsdag, januari 11, 2007

Listan.

Blev ju utmanad av Anna.

Tycker andra att du är attraktiv?
Kanske det.
Vilken parfym använder du? Bubblegum från Dessert.
Vilka skor använder du? Mina vita Nike gympaskor.
Gillar du att tvätta? Ibland. Skönt när det är klart.
Gillar du berg & dalbana? Yes!
Bär du ett donationskort? Nepp.

Senaste:
Filmen du köpte:
Allrams Höjdarpaket
Låten du lyssnade på: Teenage Superstar - Kim Lian
Personen du ringde: Chrille
Personen som ringde dig: Chrille
Tv-program du tittade på: Simpson
Personen du tänkte på: Chrille
Boken du läste: Bröllopet , kommer ej ihåg vem som har skrivit den.
Gången du badade i ett badkar: Ett par veckor sen.
Gången du badade i havet: Längesen jag bada i havet, men i sjön i somras.
Saknar du någon nu? Mmm..
När var du i en affär senast? För någon timme sen.
Mötte du någon du kände då? Nej.
Har du nytvättat hår? Näe, tvätta det i förrgår.
Vad luktar du nu? Mat.
Vad drack du senast? Mjölk
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Svart, vit,rosa.

För eller emot:
Långdistansförhållande:
För - är ju i ett själv nu, men det är grymt jobbigt med detta avstånd.
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Både och.
Tonårsrökning: Emot.
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskapet: För. ;)
Köra bil onykter: Emot.
Förhållande mellan homosexuella: För.

Har du någonsin:
Gråtit över en pojke:
Jepp
Gråtit över en flicka: Nej.
Varit i slagsmål: Aldrig
Blivit arresterad: Nej
Ljugit för någon: Ja.


Antal:
Gånger ditt hjärta har brustit:
Två gånger vad jag kan minnas
Skivor du äger: För många
Gånger ditt namn har varit i tidningen: Ingen aning hehe.
Hårstrån du har på kroppen: Har inte räknat.

Lite ditt och datt:
Anser du själv att du är snygg?
Ibland så.
Vem är snyggast? Min bejb
Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet.
Är du svårflörtad? Nja, inte så värst. ;)
När är du född? 28 okt 1984
Vad har du gjort idag? Sovit, städat, tvättat, handlat, ätit mat, kollat på TV.
Vad gjorde du igår kväll? Åkte tåg, åt mat, kollade på tv,sov.
Vad vill du helst ha nu? Ett fast jobb.
Vilka är dina livsmål? Få ett fast jobb som jag trivs med, barn, giftermål.
Vad har du för puder? Öh, säg det.
Har du använt någon hårprodukt? Hårspray
Tycker du om dina grannar? Vet knappt vilka det är, haha.
Använder du icq eller msn? Bara MSN
Hur många datorer finns i ditt hus? Jag har en.
När fick du senast en present? Ett par veckor sen.
Vilken är din favoritfärg? Rosa
Sämsta färg då? Orange
Har du blivit hotad via telefon? Nepp.
Har du någon förebild? Min syster
Hur många lampor har du i ditt rum? Jag har flera rum ;) men det jag är just nu har jag 4 st.
Vill du ha barn? Jaaa :)
Hur ofta loggar du in på helgon? Nån gång om dagen
Längtar du till din nästa födelsedag? Njaaa, både och.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Hehe näe.
Skulle du vilja ha silikonbröst? Nej tack. Är rätt nöjd med mina egna. :)

Inga kommentarer: