torsdag, januari 11, 2007

Trött.

Usch, är redan massa trött, *gäspar* Bra på ett sätt, vill ju inte sova bort hela förmiddagen imorgon, när jag börjar jobba kl 14. Känner mig lite nervös, har inte jobbat där sen i September förra året, men det går nog bra, har ju jobbat där sen 2004, så förhoppningsvis sitter alla gamla vanor kvar. Ska bli grymt kul att träffa alla jobbarkompisar igen.

Vetesjutton vad jag ska göra resten av kvällen, har disk som står, men tänkte att jag tar det imorgon, sen har jag ju lite tvätt att vika och lägga in kom jag på. Ta ett varmt bad sen, och krypa ner under täcket i soffan, synd bara att det är massa skräp på TV ikväll.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag gjorde helt enkelt bara så att jag minskade på fett och socker och rörde på mig mer.
Tog varje chans jag fick till promenader. Godisdag en gång i veckan :)

Elin sa...

Anonymous: Okie :-) Rätt så enkelt då med andra ord. Det är bara att kämpa helt enkelt. :) Tack!